Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach - formularz e-skargi / e-wniosku

Pouczenie: Zgodnie z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 78, poz. 1071 z poźn. zm.) podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym ich poprawiania; 5) Podstawa prawna upoważniająca do prowadzania zbioru danych: art. 10 Ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2015.640 j.t.). w przepisach szczególnych. Oznacza to, że treść kierowanej do Państwowej Inspekcji Pracy korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: 1)osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska), 2)adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby, 3)przedmiotu sprawy, której dotyczy. Brak powyższych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych

* - pola wymagane
















Przepisz treść z obrazka odśwież



GIP Przejdź do GIP
Porady prawne

Kalendarium

PWŚCPSN
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Wypadki


  • banner146587
  • banner49833
  • banner146585
  • banner146588
  • banner146589
  • banner146586
  • banner201674
  • banner193275
  • banner205937